Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • What, Harimau kalah agy dgn UNTA ! What the Full !
    Ahad, 27 November 2011 | 0 Comments


    Holla , Assalamualaikum * Jawab Awww <3
    Lame x update this blog , kowang rindu aku x ? *Perasann Nye !
    Ok ary mau cakap sikedd meyh , yang aku rindu budax-2 kelas aku *1 Alpha ! *Kowang rindu aku ke x ?
    Mentang aku ary khmais lepaz  kene topup RM 5 *Hot Ticket oke , x maen la beli-2 ni *Eeee Belagak kan !
    Calling-2 la kawan aku , Wana ,Yati Hana , yg laen x sgd sebab byx 6ber x de ! Sedeyh kowt !
    Oke bukan ni nak cter , but pasal Bola xd !!! Frust+Kecewa ! But Redha jer la..
    Kowang tgok x bola xd Malaysia vs Bahrain ... Saked aty weyhh .. bila saat akhir tu , mase tnggal 5 minit nak abz , bru si Arab-2 tu nak GOL kan *Puihh La ! 3-2 Kowt , ary da kalah dgn SYRIA *Unta Gak ! Now , Kalah agy kat tempad sendiri dgn UNTA gak ! *Aku lak Tertekan !
    Ape-2pun Malaysia da buat terbaexx , Aku tabik kaw la ! Khairul Fahmi Che Mat a.k.a Apekk Pun da buat terbaikk  utk menjaga Gol Malaysia ! ! Kepada Abang-II arab , Tahniah Awww menang *Puihhh , What the Full :'( ! Now xd UNTA da baham HARIMAU ! Next weekk Harimau vs Ultraman ! What ? Malaysia VS Jepun !!! Terbaexx ar .. Arap-2 Malaysia bole Menang ! Go Malaysia Go ! Malaysia Bole !
    Harimau Baham itu pula Utlraman ! Auuuummmmmmm <3
    Aku sayang kaw Harimau Malaya <3 Terutama *Safee sali :) Muahhh
    Now skunk ni da ramai minad Nazmi Faiz *Bukan ensomm pun .. Boyprenn aku *Safee Sali agy ensommm ! *Bangga La Weyh !
    Ape-2 pun .. Malaysia Tetap Boleh ! Xpi aku dengar name jer org MALAYSIA , xpi kaw kutuk MALAYSIA ! Senang cter kaw gi la duduk bahgdad uh ,, *Geram aku tengok !
    Isk Patut nye bangga tgok cam aku *SayeBanggaJadiAnakMalaysia ! YEAHHH <3 ILoveMalaysia <3

    Harimau Malaya Selamanye *Safee sali <3 Muahhh

    Kboiii Assalamualaikum :)

    Nak Mimpi Laki kiteeww *Safee Sali <3 Hada Hairis