Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Gerhana Bulan , Kaw Sungguh Cantekk Sekalii :>
    Sabtu, 10 Disember 2011 | 0 Comments
    Hye you guys , lame x update , ! Rindu korang ,
    Oke korang taw x , mlm ni mlm #Gerhana Bulan !
    Cantekkkk kenn ?
    Aku teringatt ar bile tgok bulan , teringat kat kawan-2 lame aku ,
    Bulan uh jadi saksi kami berkawan , trutama GTS dgn GSG !
    Miss You Guyz !
    Sometimes klu aku sedeyh aku tgok bulan , sebab bulan nmpakk cerah , mmg ar,
    bak kte org bulan uh berlubang-2 *X lawa la ktenye , but bg aku cahaya nye yg menyerang seluruh
    alam semesta ni , #Amin ~~
    kalau x bulan , cam ne gelap la bumi ni , betol x ? sebab tu la Allah cipta kan bulan utk menerangkan bumi !
    yeah ! *Bg nasihat skit :*
    Hahaha , pade mlm ni byx kan la amal ibadah , berdoa dan bertawakal kepada Allah S.W.T.
    Semoga Amal Ibadah dan Doa-2 kiterr semua di makbul oleh Allah S.W.T. ,
    Amin~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    Oke now xd time aku tgok bulan , aku kluar la gi dpn umah aku , aku igat da nmpakk daa , upernyee
    x nmpakk agy , bile aku naikk tingkat 3 bru la nmpak , Lawaaaa ~!
    Bile aku gi belakang umah aku baru nampakk Jelas , !!!
    Cantekkkk ar , bile aku tulis kat statuz semua like :>
    Thanks korang love korang , meyh sini kasi kiss sked :* Hahaha Muahhhh ;>
    Baikkk kan aku , *Aku mmg baikk un , kaw baru taw ke ,
    Hahaha ! Renung-2 kan la yerrr ,
    Aku da berdoa da , korang ? bile agy ? Hahaha Pikir-2 kan la :)
    Sometimes , kite x sedar yg kite cakap kat org uh salah , Especially kat parents or prenn ,
    Kepade kawan-2 aku minta ampunnn aww , dari unjung rambut samapi ujungg kaki !...
    Arap kite leh berkwan mcm dulu !
    Amin ..
    Semoga persahabatan kekal selamanye ,
    Hehehe , *Oke da mule merepek ,
    Okboii
    Assalamualaikummmmm :>
    Naxx Syang ? Muahh Kiri <3 Muahh Kanan <3
    Tidakk Luperr #RandyPangalila !
    Allahuakhbar , Lawa nyee Ciptaan Allah S.W.T
    Yeeahhh!