Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Sumpahh aku rindu Prenn aku *1 Alpha girls ~
    Khamis, 15 Disember 2011 | 0 Comments
    Yati , Hada , dan Alia :)
    hyepp peeps , lame kan aku x update ni , sooooooo longgg :')
    Chill la ! Aku taw korang rindu aku ~~~
    That's way korang tnye aku bile la nakk update blog blog ni kan
    Oke now , 1 month agy , mau skola, then dri balik skolaa agy ary tu , aku dah mule rindu kawan-2 aku especially my twins couple , Wana pacuwa *Budakk paling glamour kowt dlm kelas Comel plus tembab!
    Now i miss you my geng reading both of the Yati Amalia n last my penn yg suke laugh  is Farhana , now she is on the Sarawakk ~~ What ? Jauh tu yang ~ Hmmm imissyouu Hana ~
    now , aku mmg gile-2 rindu kaw ! Anie izzyan afiqah nabila tika jieha or dll , im soooooooooo miss you guyss ~ Naikk skola nnty aku nak peluk-2 korang , mau cter yg bes punye time cuti *ade ke story nye haha
    but the same time kite da x dapad kumpul mcm dulu kite semua sudah terpisah wooo ,
    semua gurls 1 Alpha go to 2 rk 1 nextt years *Whoaaaaaa , cayaa laa ...
    cume aku dgn yongg jerr kelas 2 alpha *Dah tkdir nak buat cam ne ~~
    But aku tabikk korang , korang le kalah kan  1rk weyhh , #Bangga aku ~~
    But atless korng dah buat terbaikk itu la usaha korang
    but aku dgn yong x ptus asa , kami akan trus mkin kehadapan utk naikk ke kelas 2rk 1
    Insyaallahh , Jyeahhh  ,
    aku nak kite berkumpul balik mcm dulu , cter kite kongsi same-2 , suke dan duke kite lalui ,
    cabaran dan halangan same-2 kite tempuhi Yeahhh ~~
    sebab Pengetua kate , dye bg tempuh dlm mse 3 bulan , klu x berjaya tukar kan ? mixture balik laki dan gurls ? rite ? cm tu kott *Ntahhh ~~ but pengetua kte yg duk kelas 2 rk 1 jgn berase selesa
    sebab mereka di 2 alpha bole menolkk kamu ke kelas lainn #aku dgr cm tuu  perghhhh lega bhaii ~~
    Mmg terbaikk ar pengetua kamii ~~ Ape-2 pun , goodluck for korang ,
    Byx persaing tu , humm
    I miss you izzyan wana yati amalia nabila tika anie dgn all girls in 1alpha ,
    lepas ni da x leh pinjam buku cter agy , Hahaha #Rajenn kan aku membace , yaa ritee ~
    oke sampai sini jerr , ni fom da pnjang da
    Wana , Izzyan :)
    Hahah Kboii Assalamualaikumm :)