Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Gua Merentas Desa -.-V
    Sabtu, 28 Januari 2012 | 0 Comments


    Heyy guys , salam , ape khabar , lu orang sehat , gua rindu sme lu orang XDD :) , Kali ni gua nakk update blog , banyakk storyy maaa , idea tghh bykk , so ape agy UPDATE LA , haha ~ Sape kacau gua update blog , gua ciumm dye haha ~ , blog ni pun aku da lame takk bersih kan , habukk banyakk Haciummm Haciumm , -.- ambikk kau , kan da bersin , lu orang tgokk takk title update gua yang baru ni , Merentas desa weyhh , aku joinn agy, ni bukan peringkat kawasan ke, daerah ke sekolah ke , ni da tgok PERINGKATT NEGERI , terkejott babengg aku , makk haii , mesty orang nyee laju-2 bhaii , mesty ade budakk SKK SERI KOTA tapi nnty gua boleh jumpe adett gua Starnis Andrew  , haish ~ da la laju pulakk tu  , gua GEMENTARR weyh ~Mestyy penadd ~ kalau buat nye macam ary tu 6 km , mahu takk penadd , haish tu naseb-2 jer dapad 6ber 9 , sebab hadiah dye 1-20 , kali ni aku rase 1-15 jer , aku harap leh buat yang terbaikk ,


    nnti gua merentas desa cam ni , guna pistol bhaii , lu adoo ?


    Nasebb gua ni laju *Ececeh , Bangga tahu , naseb kawan-2 aku yang aku takk berapa rapat sgd , yang aku kenal yang pergi , Syahril , Ilyani , Izzati , Azim Afifi dan abg dan akak fomr 3 , bwh 15 tahun ~
    Haish ~ Memeyy arr , Ilyani dan Izzati laju gakk bab dorang penah menang merentas desa sekolah ary too , no 2 dan 3 , hebadd kan ~ cam aku gakk hehe ~ , Butt takk sangka aku menang time tu , no 1 , takk caye kowtt aku igat lydia yang menang ~ bab dia laju ~ laju dri aku , aku pun kalah lawan dgn dye *Cayee takk , haha , 100m pun kalah dgn dye , ape jadah nye kan , 400 meter jer dye  leh kalah dgn aku ~ Jyeahh , Makinn maju lorh Long distance aku skunk ~ Lepas merentas desa ade OLAHRAGA lak , lagyy la penaddd , da la training setiap petang lakk uh, dgn jurulatih askar ! Tahun ni tuan umah SMK ADE PUTRA , tempat dia Stadium KUIM , dekad-dekad Kuala Linggi , tarikh dye 6 ,7, dan 8 March ~ Bulan 3 tu beb , da la periksaa la uh , haish risauu aku takud pelajaran aku terjejas , tahun ni kene study hard skit bab tahun depan PMR , nasebb tahun aku ade PMR ~ , Haha !!

    Tahunn ni pikir-pikir , malas lakk nakk join olahraga , buadd penadd badan aku jerr ~ ,lenguh-lenguh la ape la , kaki aku saked la macam-macam . Baru-baru ni aku dapad jadi AJK FORM 2 dlm permainan olahraga , perghh aku igat aku nakk undi Hidayatie *Kawan aku , rupe nye akak-akak form 4 tu sudah plan nakk lantikk aku , takkbolehh jdi ni haha ~ terkejott aku bilee dye pilih aku jdi AJK , ! but aku da agakk da mse tu , yang akak syazana mase tu pun sudah setuju nakk pilih aku jadi Ajk , smpai kan dye kate "Cikgu tu yang hujung depan sekali tu cikgu" Haish ! tapii takk pe la sekurang-2 nye ade jawatan gakk, dapad Sijil nnty Hehehe :'> Aku bangga Tahu ~ ade akak form 4 yang sporting gile cam tu :/


    Kawan aku kate pic ni Omeyy tapi Omeyy nye pade mate aku -.-' , kaw adoo ?

    Panjang kan karangan odenn , haha ~ takkk penah-penah , kali ni lain skit postt dye , bab tu panjang , haha ~ Karangan ni comfermm leh dapad A++ dalam PMR ni *Amiennnnn ~~
    Hopee boleh dapad straight A's dlm PMR 2013 , InsyaAllah :) Doakan kan aku yee V^^ Harap-harap aku cemerlang dalam PMR tahun depan , sebab aku da niat nakk masuk Teknikk Vokalsional kat Muarr #Kampungg aku tu , dekad sikit nakk balekk kampungg atokk aku Jyeahh , Dari gerakk aty aku , aku yakin aku boleh dapad 8A's PMR 2013 !! Amiennn ~ Hopee  Jadi Kenyataan , tapii takk leh gakk , kalau takk de usaha mane nakk dapad kejayaan besar tu takk , bab tu tahun ni aku jarang update blog , sebokk study jerr *Ececeh , Bajedd pulakk dah :) Hehehe ~ Bangga jadi diri sendiri takkpee , Peace V
    Kbaii :) Assalamualaikum ~