Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • 2 minggu lagi -.-'
    Rabu, 29 Februari 2012 | 0 Comments
    K . Kawan aku kate comel *K Bangga Jap dlm 2 saat !

    Assalamualaikum , Hye ebybudy ! Miss you all so much . dah lame aku dah tkk up to date blog kankan ? Aku tahu -.-' Aku skunk tgh happy bab dah habis EXAM ! Hooooooooorayyy ! Sorry lame takk edit . Bab aku busy giler-giler kowt  ! Serioss dalam seminggu ni busy memanjanggg ! Takk tahu larh aku busy pasal per . Study larhh kowtt *Ececehh Rajenn kankan ? Biasee , Anak Pakcik Zulhairis memangg rajen , korang baru tahu kew -.-V ! K Penad . Malas nakk cerita pasal exam . Tutup K !

    Now the story about , 2 minggu lagi ? ape tu 2 mnggu lagi , tahu tak ? Hahaha comformm takk tahuu kankan ? Meyhh cek kasie tahukk sat . Pasal  kejohanan olahraga larhh ! Hampirr dekatt sayangg ! I'm soo nerveoss today ! Veryvery Nerveoss . Acare aku 800 dan 1500m acara pagi ! Pagi-pagi agy aku dah larie . K Penadd ! Petang ade pembarisan  ! Aku terpilih . Takk penah-penah aku masuk pembarisan skolah sm . tapi 1st time aku masuk pembarisan . Prayy 4 mee nextt week , atlet-2 smkkt dan SMKKT ! Aminnnn (: ! GoodLuckk to all yang bertanding pade Hari Selasa minggu depan , Termasukk aku ! K . Penadd . Aku relay masuk 4x100 jer , 4X400 Aku takk masukk ! larhh ! Takk sukee larhh ! Takdirr !

    K . First Mau kte . nextt week buatt kat STADIUM KUIM kat kuala linggi , Dekaddekad pantaii ape ntahh hehe . nanty sambil tu aku berjemurr larhh sekejup . Bakk kate kawan aku Nabila ape tnggu lagi kite buat Sun Burnn larhh :D Hahaha ! Yeahh Hikhik syg kau !

    Picture ni Omeyy kankan . Aku tahu . K perasan ! 
    Haikal , Hada , Hayati >3

    K larh ni jer kowt postt aku buatt kali ni . Penadd dohh otakk memikir stelah berejam-2 mengulang kali ! Cehh berejam-jam ke ? Hehehe Menipu nampakk . hehe ! Kbaii Assalamualaikum !

    Muahh Kiri untuk Randy Pangalila .
    Muahh Kanan untuk Shah Iskandar .