Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Winner . Marathon .
    Sabtu, 18 Februari 2012 | 0 Comments


    K Maluu :/

    Hi . Assalamualaikum guys ? How are you ? Fineee okayh . Blog lame takk update rite , busy dgn latihan olahraga dan study larhh . 2 weeks again aku nakk exam selaras 1 . K nerveosss ! Lepas exam terus kejohanan olahraga ! Penadd tuhh . K malas nakk pikir tu semua . yang aku tahu . start mnggu depan , takmau online , takk mau update twitter dan update blogger ! Math ! Pentingg . harus lulus kalau takk kelas akan hujunggg sekali . Takk mauu ar aku maluu dohhh :/ . Tambah-tambah . SEJ , kalu takk lulus kene rotan , huishhh sakett dohh . Manee tahan aku nye tgn kalau asyik kene rotan jerr tapii aku penad dohh pade mse yang same petang tu aku ade latihan lepas tu balikk da penad time tu pening pikir mane satu nak iron baju , mane satu nakk study , mane satu nakk ikod jadual . Hishhh peningpeningpening !

    Last mauu cakapp , Tahniahh Shuhada , Azim Afifi dan Shahir sebab menang acare merentas desa peringkat daerah bawah 15 tahunn .. Jyeahh Kami menang agii . 1 word just want 2 say ALHAMDULILAH :') . Korangg dahh tahuu kan berape km ? 6km jerr kowtt . nakk tahu aku dapad 6ber berape ? Aku no 12 , Azim no 17 , Shahir no 9 . Dye ambikk no merentas desa aku tahun lepass :( . Perghhh Hahaha Sedihh aku . peringkat alor gajahh aku sorang jerr wakil perempuan bawah 15 !
    Sorang lagii . takk dee orang lainn ke , asyikk aku jerr yang wakill . maybee isnin next week naikk pentas ambikk pingatt . K nerveos *Sorry ayat yang same -.-' . Nanti mesti budakbudakk sekola aku mesti muakk tengokk muka aku . Ehem , yerlahh tahun lepas aku naikk gakk pentas ambikk pingatt . Tahun ni ambikk lagii . K Maluu dohh ! Dahh la ramaiii . Jantungg aku macam nakk tercabutt igatt agii tahunn lepas ambikk pingatt kat atas pentass , orang yang kat bawahbawah tu gelakk kan aku weyhh . Maluuu dohh . Time tu buatt bodoh jer . Malas nakk pandang dorang ! Buangg Masee aku jerr !

    Aku tahuu , next week ambikk pingatt . aku nakk tigatiga sekali naikk pentas takk de aku malu sangadd nakk ambikk pingatt tu nantii .. HEHE -______________- . Butt Act , aku bangga tahuu walaupunn kaki aku melecett dohh ! Sakett dohh . ni semua gara-gara aku pakai kasut skolaa kecikk benoorr la nii , bab tu dye jadi melecet bila usikk skit . Woww , memang pedihh arr , Adesss . Sengal jugakk aku niii . da tahu nakk larie jauhh pergii lakk pakai kasutt ketat-ketat .. -,-' . Nakk buatt cam nee da TAKDIRR !
    Tapie apeapepon . Aku memang bangga . Cehhh . Bajedd pulakk dahh *Kesah ? Hahaha . Kauu Adoo ke ? Takk de deamm !

    K larh ni jerr kowtt postt aku kalii nii . Penadd kowtt otakk memikirr . Takk tahu nak postt pe agyy . Yang pentingg hari ni aku dapad jumpee kawankawan aku kat pasar malam . Anie Dinie Zaida :DD Hehehe , Pastu Thanks Connielya . Syafiqa bab belanja aku kentang , cendawan goreng , kepokk lekor dan burger dagingg ! Yum ! Yum ! Sedappp weyhh ! Hahaha K Baii Assalamualaikum :$