Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Selamat Menyambut Maulidur Rasul
    Isnin, 6 Februari 2012 | 0 Comments


    Assalamualaikum , Hyep Ebybudy , <--------- betol ke ejaan ni LOL-.-' Hahaha , Hye korang , rindu korang lame takk update blog kan , takk idea la sayang , Hewhew :B ,Okayh first sekali mau ucapkan Selamat menyambut kelahiran Nabi Muhammad S.W.T. , ILebiuProphetNabiMuhammad :)
    Semalam punye semalam bufday kawan aku Connielya , lepas tu ahad tu bufday Atikah , Atiqah Gb , Nabielya and Huzairiee , Yeahh Akuuu ingatt aww *Sorry takk de adeahh , Atiqah Gb , adeahh kau time olahraga ye sayang :) Yeahh umurr kite berlime sudah cukup 4belastahunn , HAHA--' Selamadd Harii Tua korang :)) , Aku takk tua agy oke , aku Mudaa *Cehh , ape-ape jer la , Atless aku dapad wishh bufdayy korangg , Huzairie ? pandai-pandai la kau wishh dgn bestpren2 koo tu , Err ~

    0meworkk , bertimbun-bertimbun , berjutajuta , ber ape agy la , banyakk la kowtt , satu hapakk ponn aku takk sentuhh , da la balik time jumaat tu kene tinggal trakk , babeng punye pakcikk trakk haish ~ da la balikk jalan kaki , *Maluu woo , abis basah lencung baju skola aku , beg skola ? takk yahh katee buku abis basah la weyhh ,OHH GODD , my bookkk is hancurr macam Belacan , haish ~

    Mukee aku , serios burokk dohh :/ 

    Malam tadi aku tidoo lewatt , macam-macam aku pikir untuk tahun ni , da la 11/2/12 aku ade ICC utk program form 2 tahun ni WAJIBBB kowtt kene pergi tapi pade mase yang same aku kene pergi merentas desa peringkatt negeri kat SMK Lesungg Batu la Kowtt , ape kejadahh name skola tu pun aku takk tahu . Memangg gilee la . mane satu aku nakk gi , aku keliru la , Kawan-kawan macam mane ni , kalau aku takk g ICC rugii duit rm 20 hengget tu tapii kalau takk g merentas desa lagii rugi sebab 6km tahun lepas aku leh bawak 6km ni , dapad no9 , Caye takk , penad-penad gakk , bab demi name sekolah aku bawa dan menang kan pertandingan tu , kalau aku menang aku dapad pergi peringkat seterusnye , maybe la . LOL-.- , ea waitt ni nakk cerita pasal maulidur or merentas desa ? *Okayh fineeee salah tajukk ni ? *Cover malu -.-V

    K Fineee . sambung balik  , you guys punye ade buat perarakan tak ? skola aku ntahh la , takkk tahu la , Haish ~ Lepas ni nakk jdi baikk boleh ? p/s:dari tahun lepas lagi tapie tetap cam nie gakkk hahah !
    Abis uh nakk jadi diri sape , nakk jadi baikk takk lehh , nakk jadi budakk skema takk lehh , abis uh nakk jadie perghh . Malas nakk pikir *Okayh blurr sebentar . Esokk skul . okayh aku tahu . 0meworkk ? bertimbun-timbun takk siap . Mampuss aku esokk kene marah dgn cikgu . Hewhew V^^
    sorry cikgu . Kitee malas la . lepas tu cuti asal takk kasi seminggu jeww . haish ! Nakk cuti agy . takk puas kowt mengadap fb dgn update twitter dan blogger . Kaw adooo ??

    Muke aku takkbolehh belah kan hehe :/ Wana kate kite 0meyyy :)

    K la sampai sini kowtt karangan nyee , malas nakk pikir takk tahu nak update ape agy , penad otakk aku memerahkan idea-idea bernas *Cehhh  yeke ? Kaw adooo ... Takdee deam , k la oden nakk g skolah before oden nak pakai tudung dulu jap agy maybee trakk datang , da la awall datang lepas tu takk penah tnggu aku kalau aku lewatt sikit :B Bengonggg toll kan punyee trakk , nasebb kau trakk kalau takk da lame aku sepakk kau masuk longkang , Kbaii Assalamualaikum