Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Hi EbyBudy . I'm Gonna MissYou -.-V
    Khamis, 15 Mac 2012 | 0 Comments

    Assalamualaikum . Hye EbyBudy ! I really really miss you all so much ! Soory aku lame menghilang ! Sumpahh . Busy giler untuk seminggu . Full habis kan mase dgn olahraga ! Penad -.-V *Hanyee senyumm jer :) . K tutup itu cerita ! Now akhirnye ... aku habis gakk kejohanan olahraga yang kali ke 39 di KUIM . Melaka ! Hahaha tahun ni aku naik gak pentas di hadapan stadium kuim tersebutt <-- ayat skema :D . Dapad no 3 . tapii takk tahu larh same ade dapad gi peringkat negeri or not . aku harapa dapad larhh gi nnty :) . dan jugak tahniah tu akak Nazzatul Shiela sebab dye tahun ni digelar Olahragawati Harapan Sekolah Menengah Bagi tahun 2012 :) Hooorayyy . sekolah kitaorang no 2 tahun ni ! One say want 2 say ALHAMDULILAH :') . And congrats kepade yang menang . dan yang kalah jangan cepat putus asa , menang kalah adat pertandingann yang pentingg kite enjoyy <-- ayat kak shiela :D . Okayh korang aku ade something aku nakk tunjuk ni .nak tahu , jom tengok -____-

    Agak-agak mane aku , cari cari haha . *K semard :D

    Aku , akak Shiela , Syafiqa , Nabila , Cikgu Aliza dan akak Shafieka . Time aku lari
    800m haha *K muke semua penad -____-

    Me With Tiqohh tinggii <3 Tiqohh Ilapiu :D *Abaikan Muke aku Buruk :/

    Muke Semua Penad kankan . K . Macam-macam gaye ade haha . K sayang korang <3

    Lastlyy ....

    Picture ni aku paling gelak terguling-guling *Terguling-guling ke ?
    Hahaha muke semua blurr kott * Time takk sedia snapp agy ni :) K rindu memories ni .

    K. dah tgok belom ? Best kankan . Memang best pon . Aku sayang dorang . Berani ambik ? Meyh aku kasi tapak kaki saiz 8 dulu baru boleh ambik . K ni jer aku nakk updates . *Pecahh otakk aku nakk updates . K doakan aku semua periksa selaras 1 aku ni lulus semua . Aminn ! Kbaii Assalamualaikum :') *Rindu SuperHero Kite - Capital F