Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Nakk tegorr kau , tapii aku MALUU =,=''
    Jumaat, 30 Mac 2012 | 0 Comments

    Hi Ebybudy , Assalamualaikum . Holaaa semuaaaaaaa :) , I'm really gonna miss youu </3 *Ktipuuujerr !
    Lame rite aku takk update , *Takk de ideaa . Okayhhh tengokk title katt atas tu , nampakk ? "NakkTegorrKauTapiiAkuMALU" rite ? Okayhhhh korangg tahuu sape ? sapee agy , Capital F larhh , sumpahh semalam aku nakk tegorrr dyee tapii maluu kowtt nakk tegorr bab ramaii kawan-II dye kenal aku. Sumpahh ! Gementarr sehh semalam ! Atoto , semalam kite dgn dia , sweettt kowtt , dye pandangg kite , kite pandangg dye , dye senyum kat kite , kitee ponn senyumm katt dye :) *Okayhh be jelly :P ! Aku beruntungg dapadd kenall dengan dye , Beruntunggg gilee , dye larhh lakii yangg baikk aku penahh jumpe ! Awokk , awokk nakk tahu semlam hari  jumaat , dye pakai bajuu melayuuu *Atoto , Ensommnyee dye . dah larhh dye cam korea cam kump SHINEE Choi Minho . Ensomm kan dye , I'm know . Pelishhh dont taken him :) Walaupunn aku dengan dye macam kapel-2 tapieee kamiiiii kawann jerr . Hass justt Friendss , Not enough themmm ! Okayhh , pakwee kepade kawann aku dahh janji nakk kasiee hadeahh tapiii dye bagiee syaratt takk menahann sehh , dye suhh akuu tegorr F tu , mampuihh aku MALU --'.Sumpahh aku nakk presenttt tu , tapii syaratt dye bg tu , beratt bg aku . Akuu tahuu larhh kau buatt cam tu sebab takutt duett kau jdi pokaii ! Haiyaa . cikk abgg oii takk yahh belii ponn takk pe . sayee takk kesahhh ponnn -...-'' . Apeape ponn. Thankss sebab aku syaratt camm tu *Okayhhh takk ikhlass ni ! 

    Okayhhhh larhhh , ni jerr kowt postt aku kali , pecahh otakk aku nakk pikir ayat-2 semua ni , *Pecahhotakk ke , takpe-II , nnty suhh cikgu BM aku kasii A++ dlm periksa ptghan ni , *Hopee menjadii . Aminn ! Okayhhh sayanggg korangg :** . Kbaii Assalamualaikum  


    Okayhh , akuu sajer nakk menempekk gambarr aku *Akuu tahu aku comell . *Kperasan-.-'
    Muke aku macam mintakk penamparr kan ? Silee tampar --''


    Forever Yours ,
    Hada Minwoo