Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • April Fool -..-''
    Jumaat, 6 April 2012 | 0 Comments



    Hi Ebybudy , Assalamualaikum . Holla ~ Sehat semua . Alhamdulilah :) . Okayhh . Aku rindukkkkkkkkkk koranggg semuuaaaaa <-- Ayat baru ! Haha ! Korangg , aku tahu , dah lame kan aku takk update blog . *K tahuk ! Jangan marahh aku ! Aku budakkk baekkk okayhh :) . Okayhh rindu Capital S aku ! *Hati tetap Untuknye </3 . Okayhhh , nampak title atas tu ? nampak takk ? kalau takk nampakk tu , cepat-cepat larh jumpe doktorrr ye ! Periksa cepat , kang ade yang rabun jauh ke dekat ke . Susah lak kankan? Hehehe xD . Okayhhhh Aprilllllll Foolllll datang kembali ! *Hope jadi bulann yangg terbaikk ye <3 . Aku igatt agii tarikh ni (20.4.2011) . Ade sapesape igat takk ? Takk tahukk ye ? *K senyapp. titip cerita nie . dahh jadi memories of life dah kan . Hehe . Okayhh takk mau dah citer tu agi *Close the story . Openn neww story .

    Noww , skunk aku sangatt risauu akan kedudukan aku dalam kelas utk tahunn depan . Tahunn nie aku kene kerja keras demie kelasss utk tahunn depan , *Aku bukann budakk low-loww okayhhhh . aku bolehlarh . Tapii aku janji pade diri aku  . aku akan naikk kelass tahunn . Aku benci betol pade budakk yangg pandangg slackk terhadap aku macam aku hina sangatt *Yolarhh aku tahu korangg pandaii kan , takk macamm aku ! Alahaii pon *Okayhh tutp jer story ni . Now nakk wishh bufdayy 3 sahabatt aku ni . Per-1 = Muhammad Azim Bin Anas(4.4.98) Ke-2 = Muhammad Zulhusni bin Zaini dan yangg ketiga orangg yangg paling aku rindu iaitu Siti Nur Aisyah(3.4.98) . Aku doakan korangg 3 orangg panjang umor dan dimurahkan rezeki . Aminn ! Aku igatt aww bufdayy korangg terutama dakk Aisyahh . Hehehe nnti bile time cuti panjang kite wishh bufdayy kau tau </3 *Azim Husni , korangg pandaii-II yee wishh dengann member kesayangann korangg uh ! Hahaha *Pandai-2 larhh hidupp oke !

    K kali ni postt sikit *Otakk pening pikir . Okayhhhhh Baiiiiii Assalamualaikummmm :)
    ILOVEYOUSOMUCH </3 

    Forever Yours ,
    Hada Minwoo