Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Hari Kantinn :3
    Khamis, 26 April 2012 | 0 Comments

    Asalamualaikummm :) Hi Ebybudy . Ya Allahh lame nye aku takk update blogg kan , takk online facebokkk kan . Soryy sebokk sikit :) . Hi orang-orang blog . sehat semua ? Kalau takk sihattt tu cepatcepatt larhh gi hospitall . takuttakut ade penyakitt yangg takk seharuss nye adee padee kite #Ececeh :) Mau Updatee sikitt :) Pasal Hari Kantinn skolaaa aku :) . *Semalammmmmm . Meriahhhhhhhh gileeeeeeee :) 

    Semalam . hari kantin sekolaaa SMK Kem Terendakkk . Sungguhhhhh TerBaikk dan Memenatttttttkannnn :3 . Tapii bestt kowt . Keneee bayarrr gunee kuponnn jer takyahhh keluar kan duett . Saveee duittt korang . Sampaii kan skola terendakkk 2 *Skolahh aku tu , datanggg tahuukk utkkk tengokk hariii kantikk Kem Terendakk . Memanggg happyyyy kitaaaaa orangg . Macamm orangg gilee kitaoranggg :) . Then semalam aku beli 22 kuponn RM 10 . setiapp kuponn bernilaii limaa ringgit . korangg nakk belii apeee jerr larhh korangg suka asall kan adee KUPON . Kepadee Wani sorry  tahukk sebab aku tarikk tangann kauu bagaii nakk rakk semlammm *Kesiannn kauu akuu tengokk :/ . Kepadeee Syafiqa sorryyy gakk sebab akuu paksaa kau suhh temann aku jalan-jalann . Hahaha kesiann korangg aku deraa semalam . Tapii timee senamrobikk .Perghhhhhhhh takk yahhh cakapp ar . Memangg sportingggg kawan-kawann aku semuaa . Lepastuuu dapatt tangkapp gbr oranggg dengann gune canonnn Nabila Nasrul dengann Adryiani :) Bestt , tapii aniee punyee Lumixxx , Kecdikk jerr tapii omeyyyyy :) Thenn semlamm . Jeless aku tahukk ! Ramaiii kawan-kawann aku yangg gi datingg dengan pakwe-pakwee dorang . Tahukk larhh aku ni , takk de pakwee . #Tutupp ni cerita .

    Tapii palinggggg bestt aku dapatt bergmbarr dengan canonn biela . Nakk tengokk . Jommm :)


    Morninggggg :) *Yangg belakanggg tu sebokk jerr kan . ABAIKAN .

    Smarttt kan gambarr ni :)

    Timee takk sediaa agy , kawann aku dahh tangkap . *K burukk . Aku Tahukk !


    Gambargambarr tu waktuu senamrobikkk semalamm , macammm orangg gilee , macamm budakk baru belajarr senamrobikkk ! #Kelakarrr habiss . Hahaha . Tapii gambarrr aku palingg sukeeeee yangg no 2 tu , Semarddddd doeee :/ Haha :3 . Harii ni budakbudakk kem terendakkk cutii . Cutii peristiwaa . Mentang-mentangg harii cutiii ramai budak-budakk kem terendakk online . Penuhh katt chatt aku budakbudakk KT jerr . Haha ! Kalii ni jerr postt aku yangg bruu aku updatee *Takk laratt agyy nakk menaippp . Penattt otakk akuuu memikirr ayatayatt ni . 4 minggu agy peperiksaan pertengahann tahunn akann menjela . *Takutttttt woooo :) . Hopee kalii ni takdee yang gagal . Aminnn . Doakann aku yeee :)  . Kbaiii Assalamualaikummmmmm :**

    Forever Yours
    Hada Minwoo