Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Time 2 Update's
    Sabtu, 14 April 2012 | 0 Comments



    Hi Ebybudy . Holla Assalamualaikum . Renduukkk Awokk Semua larhh ! Sorry lame takk updates , dah 2 minggu aku takk on9 sebab pc dah letakk dalam bilik , so jarang sentuh komputer . Tapie kadang-kadang saket hati gak bab bile nakk online fb ke twitter ke , apeape ke , baru nakk sentuhh mouse dah adek atau ayah aku nakk online dorang punye laman webb *Perghhhhh menyirapp darahh aku tahukk takk ! asyik on gune phonee jer , mane tahan kan , kadang-kadang aku rase aku malas jer nakk online . haha . Biar notifications aku berlambak-lambak ! Lepas tu kalau gune phone selalu takk dapat nakk update blog . Dah 2 minggu aku tak updates ! *Geramm ! . Hahaha ! Sorry 2 say ye :) . *Okayhhh tutp ni cerita yeee :>

    Okeyhhhhhh , 2 hari yang lepas hari jadi kawan aku Hidayah Izani . Happy Bufday Prenss ! . Thanks sebab kasi aku kek coklatt yang kau bagi tu . Yum yum . Sedapppppp weyhh , hingga menjilatt jari wa kate same lu ! HAHA --''  ! Bengongg jap ! Lepas tu , hari jumaat bufday kawan aku lakk , *Syazwan Arwin a.k.a orang panggil dye *Berok ! Aku pun takk tahu , nape larhhh dorang suke panggil panggilan tu . hahaha  . Kelakar ponn ade . *Pandai-pandai larhh kau wishh dengan member-2 kau ye ! *Malas nakk ambikk tahukkkkk ! 

    Hari ni hari paling gembira buatt aku , sebab aku jumpe bekas adekk angkatt aku . *Starnis Andreww . lepas tu dapat keluar main badminton dengan makwe dye , Connielya dan Syafiqa *EFFIQA tu , alahaii ! Menyampahh aku! Hahaha . Ok Jangannn Marah ! Gurawwwwwww ! Hari ni dapat bluetotth lagu yang aku tunggu-tunggu selamani . Semua tentang kite :) Best ! Then dapat jumpe Capital"S" mase dye main bola , Ensommmmmmmmm wokkkkk ! ILOVEYOUSOMUCH *Walaupunn dye dah jadi milik orang . Aku akan tetap tunggu kau ! I'm really want to space in your heart ! Waitng ! Hahaha . 
    Dh-dah tukar topikk . ! Dye dah jadi hakk oranggg 2 , takk baikk ken ? Hehe

    Okayh larhh . Now pendrive aku dahh macam nakk rosakk *Susahh nakk upload pituree . Perghhhhhhh sabarr jerr aku . Lepas tu USB nokia aku ntahh ke mane ntahh aku letakk ! *kuat pelupa tol . K sedarr tahukkkkk . mengaku lagii tahukk . K larhh ni postt aku buatt kali ni , buatt bulan 4 ni :) Kbaii Assalamualaikummm :)

    Forever Yours ,
    Hada Minwoo