Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Examm -,-'
    Sabtu, 5 Mei 2012 | 0 Comments

    Hi Ebybudy . Assalamualaikum korang . Ya allah sorry ni lamee kite takk update's blogging kite kan ? *Ktahukkkk >.< . Busyy larhh kate kan *Ops ! Haha . Now ni nakk update's ni kayyy . Silee bacee . Pahammm :3 . K nowww mauu update's pasal EXAM . Sekarangg ni dahh bulann 5 kan ? noww examm pertengahann ponn datangg larhh dengann sendirii *Ohh . Soorry cikguu . saya takk bersedia lagi . Masihh nerveoss . Buku , satuu ape agy aku takk buka *Kcantikkkkk :3 . Sumpahh , minggu ni punyee jaduall padatt gileeeee . Ade kelass tambahan math , ade kursus and macam-macam ar . *Kpenattttttt ! Manee kuatt matee aku nakk ngadapp semuaa ni . Ikott kan hatii nakk jer tutup acc fb aku *Ksenanggggkan ? Tapiii sayangg larhh pulakk nanti takk bolehh chatt dengan kawan kawann aku lagii *Menyesalllllllll ! Noww , ni postt lastt utkk bulann 5 ni , 17 , 18 ,19 hb 5 , akuu exammmm dah . Takuttt wooo  ! Doakan aku okayhh :) *Prayy for me pleaseeeee . Thanks <3 . Soo , masee harii tu  aku nanti maybee takk on9 sebott study dann takk update's blogging utkkk beberapa hari :3 *Kjanji :3 . InsyaAllah , kalauuu kitee kuatt berusaha , dann rajinn , mungkinn kite akann dapatt tempatt yangg terbaikk utkk pertghan ni . Aminnnn ! Untukkkk pertghan ni , aku pastikan , SEJ & MATH aku takkan gagal lagii macamm ujiann bulan Februarii hariii tu *Kngakuu . Maluu >.< . Haha ! Maybee mase tuu usaha aku takk lebihh kowt sebab tu aku GAGAL . Hopeee kalii ni punyee usaha berjayaaa :) *Teringinn nakk jadii perlajarr cemerlangg . Hahaha :3

    Nampakk tu , EXAMM TIME *Ktahukk !

    K larhh sampaii sinii jerr utkk postt bulann ni  *Peninggg palee otakk aku berfikir . Nakk pecahh jerr palee aku ni . Hihiii xD *Kcunnnnnnnn -.-V . Apeape punn goodluckk kepade yangg akan menjalanii peperiksaan pertghannn tahunn okayhh . Kbaiii Assalamualaikum <3 *Kchawwwwwwww 

    Forever Yours ,
    Hada Minwoo