Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Oh Junee . Pleasee be nicee to me -.-
    Khamis, 31 Mei 2012 | 0 Comments







    Holla korang , Hi Ebybudy . Assalamualaikumm :) . Sehatt ? Mestii korangg renduu aku kan kan. Cakap je kan *Kperasannnn -.-V . Korangg nakk updatee ni pasall hari ni . Haii Junee :) . Diaa datangg semulaa larhh . Tengokk title atass tu . Ohh junee pleasee be nice to me :/. *Kcunnnnn -.- '' . AKu updatee lagii sekali , postt tadii macamm haramm jadahh je . Hahaha . Noww , korangg dahh bulann 6 kan , okee nakk say somethingg ni to my friend . *Afiq Danial . Selamatt Harii Tuaa Boy yangg ke - 14 tahu . Dahh tuaa kan kauu , Sepett . Heehe , Hopee kauu panjangg umoo dannn dimurahhkann rezekii :) . K , nakk hadiaa ? Tunggu tahunn depann punyee tahunn depann *Sorry pokaii gilee bulann ni , duitt semuaa melayangg ke hang-outt dengann korang . Pokaii larhh , hangg tahu . Hahaha *K , tutup ni citer !

    Now , walaupunn cutii tinggal lagii 2 minggu 1/2 , akuu takk puass lagii nakk cutii tahuu , Nasebb homeworkkk takk de . Maklummm larhh kann orangg lepass examm . No homeworkk larhh . Tapiiiii akuu kesiann larhh kepade ornagg yangg bercutii sakann tapii adee homeworkk . Kesiann korangg :/ . Selamatt berhomeworkk yee :/ .

    Walaupunnn cutii 2 minggu , tapiiii akuu bosann kutt , kawan kawan aku ramaii gi bercutii dengann familyy , dan balikk villagerr dorang  *Kjelesssss -.- . Akuu tahu larhh akuu bercutii katt umahh sendirii je *Bersyukurr tahuu .  Apee larhh . Tapii memangg bosannn cutii 2 minggu tapii takk buatt apee , asyikk  online-ing , tweet-ingg and blog-ing . Ituu jee larhh keje aku tiap tiapp hariii , selalu aku updatee statuss gunee fonee kan , noww ambekk kau . Mampuihhh hang ! Hahaha . Tengokk tengokk buka fb 87 notifications , terkejutt edenn tahuk Hahaha . K , ahad birthdayy adekk aku pulakk . Happy Birthdayy Sis <3 . Lyouuu adekk . Soryy , akuu takk dee hadiahh . POKAI --'' . 

    Gambarr baruu woo *Padall dahh lame , baruu hari nakk pastee . Haha . Kcunn :3


    Korangg nakk tahukk takk , akuu nangiss tahuu dalam cuti 2 minggu ni bab aku renduuu kawan kawann lama akuu dahh blokk aku ni , sunyii tanpee dorang . Nakk je panggil dorangg , tarikk mereka orangg dukk pindahhh sinii balikkkk , renduuuu :( . Esp , kawan 6A 2010. Renduuuu gile gilee , *Gilee takk renduu . Hopee dapatt jumpee korangg . 1 Alpha ponn aku renduu terutama my Dut Dut *Farhana Marip , noww dye katt Sabah . Lupee nakk wishh bufdayy dye . Selamatt Harii Tuaa Farhana *Crying* . Hopee kau sehat sehat selaluu . Miss youuuu :'( . 

    K larhh noww tghh layann karenahh si Sengett di paceebookk . Fazirahh , akuu ponn renduu hangg okee *Bangga larhh tu adee namee hangg nah , Kcunnnnnnn :/ . Panjangg takk karangann aku ni , agak agak dlm periksa boleh dpat A++ takk ? Hahaha *Kberangannnn . Renduuuuuuuu SyaHada >3 . Penatt otakk memikirr ayatt panjangg panjangg ni *Merepekkk lebihh . Kbaii Assalamualaikum :)


    Forever Yours ,
    HadaMinwoo