Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Untukkk DIEE :)
    Ahad, 27 Mei 2012 | 0 Comments

    Holla . Assalamualaikum . Hi Ebybudyy . Semuaa sehat ? K , takk yahh katee lagii . aku dahh tahuu . Korangg rindu aku kan ? *Kperasann -.- '' Haha . Mestii tertunggu tunggu kan manee lastt postt baruu akuu kan  :) *Nakk updatee ni . K ideaaaaa banyakkkkk wooo . Hahaha . Aku penatt weyh . Sehariann penatt . Penatt layan karenahh Afiq Danial dan Aniee :) . Wink wink :** . Harii ni kitee orangg gi kendurii umah Rdiniee . *Diaaaa comell kowtt :> , ak sukee kawan dengann dia . lepass tu gi umah Amiraaa . Memangg gilee larhh aku dengan canonn dye pastu coklatt aku yang aniee bagi tu dahh habis bab dimakan oleh adekk miraa *Kempunann aku ! Hahaha . *K tutup cerita ni -.-

    Noww nakk storyy dengann korangg pasal SyaHada :) . I'm really miss himm walaupunn dye dahh jadii milikk orangg k fineeeeeeeee . Akuu akan setia menunggu kau walau ape punn rintangann dan halangann di tempuhii aku . Kauu cumee nakk kauu jadii milikk aku utkk selamanye . Tapii untukk sementaraa . Pelishh jagee kawann aku baik baikk okee :) Aku tahu ! Diaa sayanggg sangatt katt kau . Pelishh jagee hatii dia . Katee kitee kawann baikk . Kauu yangg cakapp duluu kan ? Terima Kasihh yee . Noww pasall ni dahh kantoii . Aku MALU -.- , nakk tegorr kauu bab kauu dahh tahu pasal ni . K fineeeeeeeeeeeeeeeee . *Kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ! Maluuuuuuuuuu -______-''

    Apee ponn takk bolehh kot . Sumpahh , aku maluu bilee timee gurlfriend kau panggil nama aku , kauu tgokk aku macamm nakk makann akuu jer *Takotttttt . Aku hanya insann yangg lemahh . Ececeh :/ . Ekceli , aku sedangg tunggu kau walaupunn ade orangg tu dahh tunggu aku tapii aku still tunggu kau . Pehall eak aku ni ? Bodohh benoo *Ambikk kau free free jer dapatt bodohh kan . Pfffffffffffffffffftttttttttttt . Capital F , i'm sorry , aku nakk jerr ambikk kauu utkk dijadii kan hatii aku ni , tapii aku memangg tunggu diaaaa . Maap . Harap Maklumm . Noww aku jeless bab ramaii kawann aku yangg dahh ade couuplee . Sweeeeettt gilee babiii ar *Haha ! . Kan , APTB 


    Lawaa kan gambarr akuu edit ni , ni hasill kerja tangann aku untukk kau . Tengokk betapa setia nye aku tunggu kau . *Hahaha *tghsesesengihh*

    Nampakk gambarr atass . Lawakann ? Kawann aku katee , semardd gile aku editt . Kan , tgokk tuu *ForeverSyaHada* nasibb baikk takk *ForeverMinwoo* kan , Renduuuuuuu kauu kawan :) Ramaii kawann aku dahh tahkk , tapii senyapp jer larhh . Kesahh lakk aku kan ! Diaa ponn dah tahu , takk herannn ponn :3 . Kawann , demii kau akuu akann jagee diaa seperti mane aku jagee kawann aku sendirii :) . To Rdinieeeeee , thankss dearr , sebab jemputtt kitee datangg kendurii tu tadii *Ksegann -.-** . Lepass tu tangkapp gambarr dengann kau . Besttttt ! Kauu sportingg sehh , aku sukee kawannn dengann kau :) . Rabuu jumpee katt townn . 

    Klarhh penatt otakk aku nakk pikirr , panjangg karangann aku *Biasee pelajarr cemerlangg katekan *Ops ! Haha ! Randyy Pangalila katt Cameron , nakk je aku gi sanee jumpoo dyee *Hehehe . Gataiiiiiiiiiii . Kbaii Assalamalaikum :)


    Forever Yours ,
    HadaMinwooo