Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Dia nakk pindahh :(
    Selasa, 19 Jun 2012 | 0 Comments



    Hi . Ebybudy . Assalamualaikum . Korangg sehat ? Takk sehatt tu cepatcepatt ye gii jumpee doktorr kangg kalau lambatt susah larhh bertambahh seterukk nantii . *K nasihat -.-'' . Korangg mestiii rinduuuuu akuu kan , alaaaa takkk yahhh katee cakapp je , jangann maluu sangatt larh -.-'' * K menyampah aku ! Hakhak ! Mestii tertunggu postt baru aku kan . Sorry akuu busyy dgn sukantaraaa mahh . Kakii injuredd ! Ohh God ! Katt bahagiann tumitt larhh uh . Very very very sakitttttt wooo . Kakii aku belah peha , dua dua sakitt ~ . Haih ! Help me . Jumaat guru kelass nakk jumpee waris *Ibu bapa , *K sherammmmmmmmmmmmm wooooooo . Takk sedia apee pun lagii ni . Lantakk pi aih . *K tutup cerita .

    Noww youu seee neww title "DIE NAK PINDAH :(" . Weyhh seriess pagii tadii bilee kawann aku Yann gi tauu yangg dia nakk pindahh bulan 7 ni katt KL *takk silap lah . Sumpahh sepanjangg pagiiii tadii akuu sedihh tahapp gabanggg arr weyy . Takk bolehh terimaa kenyataan yangg orangg a\yangg akuu tunggu dahh nakk PINDAH ! Shitttt ! Weyyy . Akuu sayangg diaa ar . Kalauu macam ni larhh gayaaa ni aku GIVEUP . Penatt jee larhh akuu tunggu diaa tapii noww diaa dahh nakk pindahh . Akuuu nangisss tadiiiiiiii :( . Ya Allah dugaan ape yangg kauu bagii kepadee aku ? Aku akan kehilangann lagii orangg yangg akuu sayangg . Tolongg larhh bukaa hatiii dia supayaa takk jadii pindah :( :( . Kesiann member aku , dia nangiss sampaii mata dia bengkak ! Kesiannnnnn wooo :/ . 

    Kenapaa larhh jadii macamm ni , apehal larhh kene pindahh awall sangatt ? Kalauu bulan 7 tahunn depann akuu bolehh terima lagii , ni bulann 7 tahunn ni weyyy . Akuu hanyaa dapatt tengokk dyee dalamm masee 11 harii lagii . Ya Allah :( . Sedihh nyeee hatiii aku . Pagii tadii semuaa tanyee akuu , "Shu napee ni masammm je" Aku ? Senyapp sebab dahh sebakk bilee kawann aku katee dia nakk tinggalkan melaka . Akuu larkk overr kan *Kesahh lakk aku ! Haih . Tapii maybee kalauu bukann jodohh kitee utkk bersama . Akuu pasrah dengann hatii takk rela :( . Kalauu kauu dgn member aku still  bersama sampaii bile bile , aku doakan kau BAHAGIA . akuu nakk kauu jagee diaa baikk baikk demiii aku . Kawann baikk kau :( . 


    Lihatt , setiap gambar aku buat mestii ade FOREVER SYAHADA kan ? Nah , ambikk lahh gambar ni buatt memories kayy ;) 


    Kbaii Assalamualaikum :( *K sedih ._.''


    Forever Yours ,
    Hada Minwoo