Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Hari sukan sekolah :)
    Sabtu, 30 Jun 2012 | 0 Comments





    Assalamualaikum , Hi , Holla Blogging blogging sekalian , I'm really miss my blogging . K dahh banyakkk habukkk  . Haciumm Haciumm -.-'' *Bersin pulak dah . Hakhak . K , sorry sebab lameee gile gile kan menghilang *I know . Korangg semuaa rinduu aku kan kan , takk yahh katee larhh weyy , rinduu kan kan :D . Akuu ponnn rinduuu korangg . Mestii korang tertunggu tunggu manee postt baruu aku kan *Nakk update ni , ingatt nakk update semalam aww , lepass tu adee pulak pengacau pengacauu dia facebook takk kasii aku updatee blog weyhh . Menyirapp darah aku ~ . 

    Noww harini nakk updatee pasal harii sukannn woooooookk . Pasal harii sukan skolah SMK Kem Terendakk *Sekolah Pretasi Tinggii awww :D . Hakhak . Khamis 28/06/12 , skolahh aku adee sukan tahunan untukk kali ke 39 . Apepunn terbaikk skolahh sukan aku walaupun BENDAHARA *Biru no 4 . *Steadyy ar bendahara . Chaiyokkk ! Tahniahh too Temenggung *Merah . Tahunn ni korangg no 1 , tahunn lepas Syahbandarr *Kuningg . Rezekii korangg , dan no 2 Laksamana *Hijauuu . Wahh , semua pembarisan timee tu hebat hebatt belaka . Biruu lagii mempesona tauu . Pembarisan bendahara menang  no 2 , Tarikk talii junior no 1 ! .Whoaaaaaaaaaa juniorr kali ni sportingg abis . Akuu dgn geng aku tahunn ni turunn gilee , 4x4= Emas , 4x1=Perak , 400m= perakk . Maap , akuuu dahh cube sedaya upayaa aku . Ituu je aku termampuu . Ape ape punn korangg memangg terbaikk ar . 


    Pembarisann rumah BENDAHARA lagii MEMPESONA :D

    Ketua Rumah Bendahara dengan maskot adek form 1 . Melenie :D Comel kan :D
    Thanks to juru mekap *Akak Najaha :)

    Ketua Kontinjen Pembarisan Rumah Bendahara merangkap Meet uncle Hussein
    Abg bekem a.k.a Zulhelmi :)

    Withh My Kakak tercinta , Ezaty , sumpahh dia pendekk plus comel gile . 
    First jumpee dyee :) Hakhak . Me love you kak ~

    Bendahara Girls , *Abaikan lelaki tu , hakhak -.-

    Bendahara boys :)


    Nahh , amikk comel kan , aku suka gile gambar ni . *ForeverSyaHada* 
    Ni gambar before gi sukan sekolah aku . Excited gile bolehh menangg lah tapii hampehh -.-' . 
    hakhak

    See , dah tengokk gambar gambar ni , sebenarr nye banyakk lagi , banyakk akuu takk upload masukk fb lagi . Kalauuu nakk tengokk agy gi larhh kat facebook aku ye *Malass nakk uploadd masukk blog ni :D . Hahaha ~ Well *Angkatt Keningg* . Tahniahh umahh bendahara , pembarisan no 2 . Kesiann abg bekem , bertungkus lumus dia menyiap kan budak budakk junior ni , dan thanks to akak akak senior :) . Lepass ni korangg dahh takk de dah , tahunn depan jawab nye aku larhh kene masukk pembarisan bagii tahu 2013 *Klauu aku masehh tnggal di melaka . Aku akan rinduu memmoriess ni , tahun lepas takk meriah macam ni , tahunn ni amikk kauu siap ade pembarisan agii aww . 

    K ni postt akuu untukk harii sukan skolahh aku , akuu akan memori ni sampaii bile bile . Miss them . 
    Akuu ponn tahuu aku nakk tuliss ape lagii *Merepekk lebihh , Kbaii . Assalamulaikum :)


    Forever Yours ,
    Hada Minwoo