Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Heyyy heyy heyyy
    Sabtu, 28 Julai 2012 | 0 Comments



    Hollaa , Hello . Hi Assalamualaikumm . Hi bloggingg . How are you? OME ! Hakhak . I'm Fine ThankYou *Kperasannnn -_-_- . Heyy , mestii korangg rinduu aku kan kan? Takk yahh ngomongg dongg *loghat indon . Hakhak . Mestii rinduu postt post baruu aku kan? Hakhak . Nah , nakk update lahh ni , ingat semalam nakk update semalam tapii linee buatt bioll dia pulakk . Sesesuka hatii je aku kate tenet aku biol . Ops! Sorry streamyx ! Hakhak . Tengokk gambarr kat atas tu? Exceli , tak de mengene punn , akuu punn takk tahu nakk letak gbr ape , tuptup aku buka File Download aku tu adee gbr OneDirection , ape lagiii bubuhh je lah :3 . Hakhak. 

    Heyy pejam celik pejam celik dah masukk 9 ramadhan kan? Cepattnye -_____- . Lepas tu exam bulan 8 hampir tibe . 1 minggu lagiii woooooo . Buku? satuu ape takk hadapp , katee nak bace semalam aww dah niatt dah dlm hatii tapii Harry Potterr tu ajakk aku tonton cerita dia , aku ape lagii dudukk tanpe pejam celik mate tgokk cerita Harry Potter . Hakhak . Adee pulakk macamm tu. K now , akuu sekarangg jarangg onlinee fb , haih maklum lahh pelajar cemerlangg kan *muntah10balang* , kauu adoo? takk adoo kan? senyapp dahh . Lalalala :/ . Excelii aku bosann habis , pagii semalam bangunn awal tgok pembukaan olimpik , Malaysiaa , perghh terbaikk ar . Ituuu dia Pandalela Rinongg , comell je . Pembawa bendera Mas ! Go Mas Go ! K semangattt kesukanan :DD

    K , akuu rinduuu member member aku , terutama Azatull . Rinduu diaa sangat sangat . Tahunnnnn ni akuu sedih sebab tak dapat berpuasee dengann kauu kawann :( . I'm always remember that moment :/ *OME ! Lepass tu minggu lepas , jumaat tukar jadual baru wooo . Takk sampaii dua bulann dahh tukar . Apedahhhh ! Now akuu sekarangg jadii seorangg yangg malas untukk meng-update blog . Biasee lahh ideaa kosongg kosongg ohh . Hakhak . SyaHadaaa rinduu kauu :(

    Before kitee bertolak ke sch :) . Ekcelii gambar ni akuu paling suka :)

    K lahh ngantokk arr , karangg pagii nakk bangunn sahurr . Paham paham je lahh aku lahh orangg yangg palingg liatt nakk bangunn sahur . Hahaha ! Now aku lebihh aktif di Twitter dari Pacebook! Banyakk spyy woo dia pacebook tu . Takk amann hidupp aku nakk updatee kat wall aku tu . Hekhek . Kbyee Assalamualaikum . Selamat Bersahur Semua xD .


    Forever Yours ,
    Hada Minwoo