Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • When i look at the stars I think of you
    Rabu, 1 Ogos 2012 | 0 Comments


    Hey , Assalamualaikum Holla . Sihat? Kfineeeeeeeeeeeeeeee . Semuaaa dalamm bloggg aku ni sombongg kan? Takk peee xD . Puihh menyampahh aku dengar . Sorry lahh busy gilee seminggu ni takk sempatt nakk updatee ape ape . Sebukk pasal Olimpik London 2012 . Sedihh aku Malaysia no pingatt lagii . Ohh Gucci ! Hahak . Weyyy akuu takk bolehh lupee kan dia :/ . Camane ni? Isk ! AKuu selalu teringatkan dia . Isk hada , dah dia buatt hatii kau hancur , kau masehh teringatkan kat dia. Pandaii benooo ar kau ni . Akuu rinduuu DIA :'( . Tapii takk rinduu macam aku SYAHADA selalu . Akuuu ingatt lagii firstt dengan lastt diaa belanjaaa aku aiskrim . Akuu nakk dengarr lagii  suaraaa comell dia :'( . Rinduu . Sayaaa tahuu awakk sebok PMR kan? K fahammm . Takpeee takk kesahh pon . :P . SYAHADA , bilee lahh kau bolehh aku miliki? Akuu dah penatt tunggu kau kowt . Before cerita lebihh lanjutt . Welcomeee To August . Kejappp gilee bulan lapan . Oh My Gucci! . Hakhak ! Terbaikk . K examm nakk dekat , buku? hapakk takk bace. Esokk nakk mohon PSS . Doakan aku dapatt kayy . Sayangg awokk semua :) . Hehehe Pacee bookk ape khbar? lamee takk onlinee wooooooooooo . kiteee rinduu pacebook kitee . Lpass tu minggu ni dagn mingu lepas adalah minggu palingg sedihh aku dengan kawan aku . Faizah , sabarr kayy kawann . aku tahuu kau mestii boleh hadapiii dengann hatii yangg tabahh lagii kuat . Alaaa biarrkan diaa tu , diaa tu takk pandaii hargaii kau . Faham? Kayy sorry if aku ceramahh banyakk sangatt :/ LOL! Hahaha ! K, harii ade program iaitu RTMIA. Ape itu RTMIA? Thuu? Fikirr sendiri . Sorry malas nak tulis panjang panjangg . Ngantukkk . Tidurr guys . Esokk nak bangun sahurr . Kbai Assalamualaikum :D . Me lovee Randy Pangalila >3 . SYAHADA rinduu awokkk :/


    Forever Yours ,
    Hada Minwoo