Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Rayaaaaa Oh Rayaaaaa *lambai tangan*
    Jumaat, 17 Ogos 2012 | 0 Comments

    Happy Eid Day :)

    Haii semua . Assalamualaikum wahaii blogging blogging ku sekaliannn :) . I'm really miss my blog :( . Sorry lame tuann ini blogg menghilang kan dirii :( . Busyy sikit . Heyy mestii rinduu akuu kan? Takk payahh habakk lahh , ceqq tahuu . Heyy nakk ucapp kan S E L A M A T  H A R I  R A Y A  M A A P  Z A H I R  D A N  B A T I N :D. Korangg akuu mohon maap ye kalau ade salah silap atauu terkasar bahasa katt korangg *mane lahh tahukk lah kan , akuu ni pun manusia yang takk larii dari kesilapan sendiri . Mohonn diampunn . Kosongg Ohh Kosongg !!  Hakhak *lambat tangan* . Heyy mane duit raye akuu ni * muka tak malu* >,< . Naikk skola kauu tuntut dengannn korangg ea? Eh ! Bile nakk dekat raye ni teringat katt orangg ornagg yangg kita sayangg kan? Akuu teringatkan kat geng geng 6A , SKKT2 , 1 Alpha dengan kawan kawan aku Syamsul atirah afiqah alongg izwan yana , semuaaa lahh :( . Ya allahh rinduu yee . Terutama cousin cousin aku Ira Ikah Ifah Idham ! Rayaaa ni insyaAllah akuu balikk Muar , tunggu akuu yeee :( . Akuu rinduu korangg *lap air mate* . Nantii kite snap gambar sesameee awww >,< . Hakhak ! Nanti sabtuu ni nakk mesej kawan kawan aku , senior senior dengan geng geng 6A <3 . Awww ! Hakhak ! K , korangg nantii jangann datangg umahh akuu taww *iGurauuuuuuuuu! Hahak ! Sape datangg umah aku akuu kasii sampull rayee cukup *buka buka tak de duit* Haha ! Terbaikk ! . Tengokk gambar kat atas uh , lawaa? Terima Kasihh banyakk banyakk *mukee mintakk kakiii* Hahak . K lahh , bajuu kitee tahunn ni warna kuningg purple *1 Malaysia* . K takk tahuu lagii idea ape akuu nak tulis ni  :D . Kbyee Assalamualaikumm :) SELAMAT HARII RAYE SEMUA ! yangg balikk kampungg tu berhati hatii di jalan rayee ye , ingat lah pade ornagg yangg tersayangg :) . K chawwwwwwwwww ^^V