Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Dorangg make me happy :')
    Khamis, 6 September 2012 | 0 Comments
    Ikah , Hada , Irah :) Rinduu dorangg xP

    Hi , Holla , Hello Assalamualaikum Wahai Blogging blogging sekaliannn ! K lameee gile gilee aku takk update right? Sorry , baruu harii nakk updatee *kemalasan melanda* HOHO :) . Hey , sihat semua? Kalauu takk sehatt , mo lahh kitee gi hospital reramai #Eh! Haha! Kangg bertambahh parahh susah . Eh ideaa tghh banyakkk nii , nak update nak update :) . Hahaha . Eh pejam celik pejam celik dah nakk habis dah rayaa kan *bukan 1 bulan ke* . Hahahak , entahh . Akuu takk terkiraa hari ni raya ke berapa . Lewlz . Weyyy korangg apehal dgn blog akuu ni? Timee akuu searchh blogg akuu bukan mainn lembab bin lambatt ar lkes SNAIL -..-' , Bilee timee aku search or taip orangg lainn punye link bukan mainn cepatt keluarr nyaa . Haih -.-'' . Pilihh Kasihh betull punye googleeee. HakPuihh! Hahaha *kahak hijau* Eewwwww haha ! 

    Now , nakk start storyy , eh banyakk ni nakk storyy tapii manee satuu eh? K start storyy pasal tajukk katt atas uh "Doranggg makee me happy :)" sapeee tahuu maksudd tajukk tu , nantii aku bagii cekelatt . Eh hahaha! Duitt raya? Takkdakkk dahh habis *tipu >,<* Haha! . K , minggu lepas punye minggu lepas , harii Ahad lah *tak silap , lupee weyy* , Sedaraa belahh mak ayah aku datangg rumahh akuu . Sumpahh rinduu gilee katt cousinn akuuu yang selaluu masukk air dgn akuu :D . Akhirnye, Allah makbul kan dorangg aku utkk berjumpa dorangg yg sekian lamee nye takk jumpeeee . Irahhhh , Ikahh , Ainn , Ifah! Memangg syokk arh! Tambah tambah tambah time mkn tgh/hari , semua berkumpul ramai kat rumahh aku *sempitt* . Almaklumm lahh , umahh akuu ni kecikkkkkk jee , bukan rumahh banglo punn , quartes tentera je kowtt >.< *graceful* Akhirnye , kami semua bertangkap gbr 1 familyyy . Best!!!! Akuu terasa akuu tinggi weyy, maklumm lah cousin aku irah dgn ikah tu pendekk paratt bahu akuu , tak caye? Japp akuu upload gambar harii tuu ,

    Tasha :) Anakk Pakngah aku . Haha ! Die comel :)

    Dorangg Sengatt -.- . Hehe

    Ain , Irah , Ina , Ifah & Ikah

    Kamii cousinn :) *Abaikan muka aku* 

    Zamila :) . Mak akuu katee muka dia macam Dora the Explorer . Haha!

    K , dahh tengokk? Hahah . Bigger Family *Angkat Kening* Haha! Kan , k rinduu dorangg . Sumpah dorangg dtg rumahh akuu last minutee! Aku ape lagii rumah mcm tongkang pecah , dengannye mase beberapa saat tu , akuu mulaa lahh kemasss . Hehehe *faham! . Lalalala xD . Seronokk meet dorangg :) lepas tu petangg tu kitaorg ramai ramai dgn 3 buah kereta pergi umah sewa Maklongg , die nurse , kene khusus kat melaka dokattt jeeee . Kan . Eh dahh lahh takk da ideaa yangg bernass sgttttt punnn tapii InsyaAllahh raya hajii tahunn ni akuu balik dgn semua familyy akuu , blaikk Muarr . Then takk sabar nakk jumpa abangg sepupuu akuu . Ececeh :3 . Menyampahh . Alaa tahuu lahh abangg sepupu aku henggggsemm kan :) . HEHE ! Kbaii Assalamualaikumm :D . 

    Forever Yours ,
    Hada Minwoo 


    Sesuatuu hubungan akan kekal hingga akhir hayat seperti air cincang takkan terputus .