Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • TigaBelasSebelas
    Sabtu, 24 November 2012 | 0 Comments

    Hi, Holla, Hey Assalamualaikum. Hi bloggingg. Sihat? Ok aku tahu angpa-angpa semua rinduu kat kami kan? Kamii tahukkk xP. K perasannn *muntah10balang* haha. Eh sorry sebab lama gila menghilang semanjakk cutii sekolah bermula, rinduuu kawan, rinduu nak kene bebel dengan cikgu, rinduu nak buli scandal aku *Fazirah,Zack,Along*, and rinduu kelass tercintaa <3 . Atoto. Apehal lak aku tetiba rinduu kelas ni? Dulu bencii gila sampaii taksuka smeua budak dalam kelas tu. Ok mengakuuuuu :P. Haha. Finally 29.12.12 nak pergi sekolah, sebab ade pendaftaran orientasi Form 1- Form 5 2013. Ok tak sangka, series aku akan jadi mangsa Pmr Candidate bg tahun 2013. Oh Gosh! . I'm not ready for Pmr next yearr. Buku ICC yang pengetua bagi tu pun tak siap lagi. Tebal weii,tambah-tambah subjekk paling aku tak suka Math! Oh no! Baru siap separuhh, kesian otak aku jadi bahan buli aku untuk benda tu je. Haha. Cuti ni amat membosankan. Online,Tweeting dgn Blogging then makan tidur makan tidur-.-. Vedupppp! Tutup cerita.

    Now, kite start dgn new update story. Ok nak story kat korang ni, aku bukan shuhada yang dulu. Shuhada yang dulu mudah patah semangat, suka bersendirian , suka termenung sorang-sorang,*Eh!. Haha. Aku dah mula tak berharap kat SyaHada. Ala gitau nama tahu terus ar. Syahril Nawir. Die dah pergii jauhh dari kehidupan aku. Dia sekarang kat kedah. Ok nangis masa dia dah bertolak time tu. Ok aku tak tunggu dia dah. Cukup lah 5 tahun aku tunggu dia. Now , hanya kenangan je :). Hidup kene teruskan .Move On hada. Now aku dah jumpa someone yang dah isi hati aku ni. Aku mula kenal dia pun melalui fb. umur sebaya dengan aku. Mangsa Pmr jugak. Ok now , he's mine. Nama dia Muhd Aiman Syazwan. Sedap kan nama dia? Atoto. Aku sayang diaa wehh. Sumpah aku tak pernah sayang orang sampai aku risauu aku call dia tak kira tengah malam ke ape, mesti call. Ok nak msg dia tapi kreditt takde. Sedih :( . Malam tadi OTP dgn dia. Aummm. Cara dia pujuk aku tu, buat aku meltinggg wehhh. Aku sayangg gile kat kau bongokk! Even hari-hari kite orang gaduh. Haha.!

    13.11.2012 start tarikh aku dgn dia. Lawoo kan tarikhh tu? Aummm . Harap dia boleh pertama dan yang terakhir dalam hidup aku budakk hensemm. Dia caring pasal aku. Ok tu buat aku lagi meltingg :O. Haha ! Ok dia pun nak PMR nanti. Kami dua same-same budak PMR. Hope dia boleh buat yang terbaikk. Dia jauhh :( . Hanya boleh rindu kau dari sini je . Hmm k. Take care k. Kbai Assalamualaikum .

    Forever Yours ,
    HadaMinwoo