Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • GoodBye November. Please Say HI to DECEMBER ;D
    Jumaat, 30 November 2012 | 0 Comments

    Hi,Hey,Holla, Assalamualaikum. Hi blogging. sihat? haha. tahu lah rindu aku kan? hahah *kperasannnnnn*. btw, akuu rinduu blogging aku. if sorry sebab lagu kat blog ade masalah teknikal sikit. ERORR. k menyampah .______________.'. haha. sorry if kali ni tak gunaa CAPSLOCK. capslock aku dah jahanammmm dikerjakan olehh adik aku siangg tadii. dia geramm sebab kalah game then dia mengamuk dia hempuk keyboard ni sampai capslock punya button patahh :'(. Ngekkkk's punyaa adikkkk. heyy sabar je lah. Ok tutup ini cerita. btw, Hi Decemberrr. GoodBye November :D. ok macam kejapp je masaa kan. tahun depan nakk Pmr. takk percayaaa tapii ini terjadiii. hahaha. ok, #DecemberWish aku , hope relayy akuu dengan dia kekal, kiteorg nak masuk 2bulan dah. Alhamdulilah, solat kene full takboleh tinggal dah, buku icc tu kene siap kan gak even malass mengadapp buku tu, next year Pmr kene 8A sebab aku dah janji dgn cousin aku nak masuk vokasionall. ok Vokal, tunggu kiteorgg dua. kiteorg akan datanggg. hehu :D. Eh dah melebih ni. dah-dah ni je lah post kali ni, takde ideaaaa. btw, bulan ni ade dua orang kawan aku akan sambut birthday dia, Yati and Aisyah, Happy Birthdayy Girls. sayangg kowangg . hewhew *wish awal :D. Klahh nak sambung mention twitter dgn kak narinaaa. :) Kbai Assalamualaikum :D

    Forever Yours ,
    HadaMinwoo