Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Lasttt Update :'D
    Sabtu, 15 Disember 2012 | 0 Comments

    Hii . Holla. Assalamualaikum :). Hii Blogging. Rinduu kat angpa-angpa semuaa  </3. Sorry if menghilangg lelamaaa. Kemalasann melandaa diri untukk update blogg ni, lagii pun busy dengan gemburr*buku icc*. Ok blogg ni dah jadi sarang lelabah,habukk banyokkkkkk. Hacium-hacium -.-'. haha! bersinn pulakk. Ok this is last update from me before naik sekolah. Lepas ni blog akan ditinggalkan sementara. Naikk sekolah busyy memacamm weii, sebuk dgn Pmr,Olahraga dan lain-lain. Ok last Pmr for batch 98's. Wish me luck k ;). Thankssss :*. Haha! Lamaa lagi kan? Pejam celik pejam celik dekat je Pmr tu dengan kite. Minggu depan my akak angkat , Wanie dengan Myra result Pmr diaorang nak keluarr rabu minggu depan bersamaan 19/12/2012. Hopee result akak-akak cemerlangg , begitu jugak kepada budak-budak form 3 batch 97 , hope result cemerlanggg. Aminnnn :'D. Btw, tahun depan aku tahun last stayy Melaka dan mangsa yang last sekali akan menduduki Pmr. Dapdupdap! haha! Tak sangkaa nak naik form 3 dah k. Heee :'D

    Now, alhamdulilah aku dah memang dah takde apa-apa dengan dia. Dia pun dah bahagiaa. Aku doakan kan semoga kau bahagiaa ye. Aku pun dah boleh lupe kan dia. Kalau ade jodoh kami tak kemana :). Demi untuk melupakan dia aku dah block kedua-dua facebook dia kalau tak aku menderitaa weii. Ya Allah peritnyaa ujiann yang kau beri pada hambamu ni. Hmm. Just now, move on je. Mungkin ade yang lebih baik dari dia. Bakk kata wanii "kau orang baik, yang pantas couple dengan kau mesti dengan orang baik" . Ececeh wanii prihatinn gilee dengan aku. Ok sayangg diaa :*. To Azim, bersabar k. Kalau ade jodoh tak kemana, aku tahu kau sayangg Panaa lagi. Harap korang boleh getback macam dulu lagi. :'D. Btw,  Phonee aku selalu sunyiii :'(. tapi nasib ade Sawoh dengan Paijah selalu msg. Haha!  Biasaalahh budakk single susah betul bile dah single ni. Nak pakwe satu boleh? *gataii* tak sedar nak Pmr dah . haha!

    Kayy , 3 minggu yang lepas dapat jumpaa Sawohhh dengan Paijahh. Kiteorang hang 3 orang pergi Kfc dengan karokk. Ok best habis. 1st time aku karok, melalakk macam orangg gila. Alaa biasaa lah kalau reramaii malauu dohh *duckfaceeeee*. Haha! Then 2 jam kiteorang duk dalam bilik karokk tu. Memangg syokk habis lah. Btw, aku happy. Sayangg korangg weii :*. Haha! Next year dah 2013. Okayh kejap kan masa berlalu? Buku icc tak siapp lagiiiiiiiiiiiiiiiii. Mampuihhhhhhh!!!!!! 24 jam mengadapp facebookk dengan twitter. Math? Tak sentuh langsungg! haha! Lantakk pi lah!. Harap next year Pmr 8A dalam gengaman , nak masukk skola sukan takmau vokaaaa, tak ready lagiiiii :O. Haha! Btw, aku rinduu kekawan aku eps Lydia,Zatul,Connie,Wana, Kd. Hmm. Tahun depan aku sesorang lah jawab nya. Semangatt tetap ade! Jyeahh! Kayy dah merepek ni. Post kali ni panjangg kan? Kate last update, mesti lah panjangg. Heee. Kbaii Assalamualaikum :'D


    Forever Yours ,
    HadaMinwoo