Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Thanks for everything :)
    Isnin, 3 Disember 2012 | 0 Comments

    Hai, Holla , Hey guys, Assalamualaikum :) . Hi Blogging . Sihat? Ok aku takdee nakk lah sihat sangatt , hatii aku baru je dia sakitii someone. Ni pun aku nak update pun rase malas, tapii disebabkan Wanaaaa paksee aku update, aku updatee lah sayangg . Atoto :* . hahaha. k nak start mane ea? hmm. *mood aku spoil*. Sometimess Allah mungkin bagi kite orang yang salah supaya kite boleh ubahh dia, sometimess Allah mungkin nak bagii lebihh baikk darii si diaaa. Ok aku redhaa even setiap malam aku nangis sebab dia. Nangis pun tak guna jugak, dia takk paham aku. Die hanya tahu perasaan dia je, perasaan aku ade kau jage ke sayangg? Tak pernah sekali pun kau nak jaga kan selalu sangatt aku je yang salah kau je yang betul. Even hari-hari kowt gaduh. aku kadang-kadang menyampah gak dengan kau, rasee nak minta breakk pun ade tapii disebabkan kau taknakk putus ok aku stayy dgn kau sampai ke hari ini tapi see ape kau dah buat ke aku?  Malam tadi 3.12.2012 aku breakk dengan dia tanpa sebab kowt. Cuba pikir logikk , aku dah dial dia tetiba mati sebab kredit aku low then dia memaki aku tanpa sebab dia siap kate lagi "Jangan call or msg dia" weii jantan kau ingat akuu batakk sangat dengan kau ke? Dari ahritu lagi kan aku kate aku taknak couple dgn kau tapi kau je kate "kenapa". Shitttttttt! aku benci ar jantan macam kau. Sumpahh, aku pikir relay kau dgn aku boleh tahan lame tuptup jadi macam ni, semuaa aku aku kan, kau je yang betul. Aku mintakk kau call aku kate takde kredit, msg pun tak pernah nak balas, bile call je kate "sorry kredit takde," habis malam tadi kau msg aku guna kredit sape? Bugimakk weii. Thanks tau sebab sakit hati aku, thanks sebab tipuu aku, thanks sebab kau buat aku macam ni. Kau nak sangat perempuan tu kan, even kau kate kau kenal dia dari darjah lime, tapi apehal dia lebh 1 tahun dari kau. Weii kalau aku tahu jadi macam ni aku takkan terima kau weii. Sumpahh aku bencii kau. Pleasee lah lepas ni jangan pernah muncull dalam hidup aku. Aku menangis tanpe hentii malam tadi disebabkan ni je weii. Patut orang kate kadang-kadang couple tu menyakitkan. ! Fineeee! Aku takkan lupe kan ape kau msg kat aku mlm tadi, aku takpernah kate kau mcm tu. Aku setia kau kate aku curang but sekarang sape yang curangg bro? kau ke aku? Lepas ni jangan pernah contact aku even kau ade simpan 6ber aku sekali pun . Aku doa kau bahagiaa dengan perempuann tu. Jangan pernah kacau hidup aku lagi wahai Aimann Syazwann. 13.11.12 takde makne bagi aku. Thanks for everything. Kbaii Assalamualaikum .

    First dengan last kau text kau kan. Ok thanks! Aku terasa weii.

    Forever Yours , 
    HadaMinwoo