Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Hypernymz :*
    Isnin, 27 Mei 2013 | 0 Comments

    Hii. Assalamualaikum. Helloo semuaaaaaaa x). Dah lama tak singgah sini kan? Hahaha. Rindu aku? Alaaaa aku pun rindu korangg jugakk :*. Hihik! Okay okay. Hari ni aku nak tulis post pasal group aku, Hypernymz ! Oh yeah. Dorang? Tempat aku mengadu, tempat aku gelak tawa tanpa dorang hidup aku tak seceria sekarang ni. Mereka ialah Hypernymz. Kami sahabat takkan pernah terpisah walaupun kami berempat berlainan kelas itu tak menjadi penghalang untuk kami meneruskan persahabatan kami. Aku tahu semenjakk kiteorg tubuh kan group ni bermacam-macam masalah yg kiteorg dapat, alhamdulilah kite masih boleh atasinya dengan baik. Even Anis banyak dapat tentangan dari kawan-kawan kelas dia tapi itu tak bermaknaa dia lemahh. Jangan tengok dia dari luaran ye kawan? Maaflah kalau sesapa yang baca blog aku ni terasa. Aku bukan nak ungkit balik kisah ni tapi kenyataan. Maap ye :). Lekk lekk. Haha. Btw, happy holidayy guyss x). Kiteorg cuti mcm tak cuti je kan? Ai maklumlah budak Pmr weh. Cuti je kelas tambahan. Kelas tambahan je cuti. Hahahak. Dengan kerja kursus terbengkalai entah kemana, rasaa malas je buat. Kelas tambahan 4 harii je punn *heboh*. Alhamdulilah semalam habisnya kelas tambahan. Tak sempat nak bergambar lagi dgn Hypernymz. Hmm, rinduu depaaaa semuaaaaa :'<. Mohon korangg pun rindu aku jugak. Nasib ada fb twitter. Phone pun ada tapi alaa faham-faham je , kredittnyaa kayapp :3. Eh anywayy, meh aku nak gitau group aku ni. HYPERNYMZ  - Anis, Azatul, Ayuna & Me. Jyeahh. InsyaAllah kami bersahabat sampai  Jannahtul Firdausmu Ya Allah. Aminn :). Exam mid year dah habis. Harap result meningkatt :D. Okayy , tahun depan aku dgn Anis dah plann nak pi johor masuk SSN Bandar Penawar. Sukan marii ! Oh yeahh. Walaupun kite org gaduh dulu, teruk kot sampai nak berpecah/keluar bagai tak bermakna kami lemah ye. Apepun kite tetap bersama. Mereka tetap bestfriend aku duniaa & akhirat aku. Heeee xD. Kbye. Assalamualaikumm :) 

    Forever Yours ,
    HadaMinwoo