Don't Leave
1 2 3 4 5 +


  • Hai hai. Ex Pmr Victim Candidates 2013 :'3

  • Put your cbox code here ~



  • Skins: Mayra
  • Help: Amiraa
  • Rindu rindu rindu :3
    Sabtu, 11 Mei 2013 | 0 Comments
    Hii. Assalamualaikum. Woiiiiiiiiii :O. Hi sihat? Ouh, aku tahu! Rindu aku bukan? Ececeh xD. Haha. Okayy hi,  tuan empunya blog ni sudah kembali mengemas kini blog dia. Sorry even lama lama lama sgtt menghilangkan dirii. Aku rindu blog aku bile buka je blog penuh dgn sarang lelabah. Habuk je banyakkk. Act, banyakk cerita yg aku nak kongsi dgn korang ni. Ohyeah ! A few month later for Pmr. Kerja khusus entah kemana dah aku tgok tertangguh sana sini, aku ingat kerja khusus ni senang rupanya susah yg terlampauu tambah-tambah kerja khusus sejarah, ni pergi tu lah, ni lah macam-macam lah :3. Aku baru je habis exam ujian 1, yeke? Padahal dah lamaaaaaa. Hahahahahahaha -.-. Oh yeah. Alhamdulilah olahraga dah habissss :). Sekolah aku ambik balik johan peringkat kawan Masjid Tanah. Yeahhh. Kem Terendak Johan bg tahun 2013. Serious bebudak form 1 tahun ni semua sporting belaka. Jyeahh love love :*. Dan tahun ni jugak tahun last bg akak senior/abg senior. Tahun cemana lah kami ye? Tahun depan saya p18 dah :3. Oh yeahh. Yg bestnya tahun takpernah-pernah menang relay 4x400 p15 tp tahun ni rezeki kami p15 menang. Alhamdulilah. Acara aku? Tetap berjalan seperti biasa. 3000m tetap milik saya <3. 800m dgn 1500m? Takyahhh cakap kene berlatih banyak kali next year itu pun kalau aku ade lagii :'<. Oh bitch! Rinduu pulak nak trainingg woii, rindu nak berjemur kat tgh padang. Rindu track KUIM :'/. Kalau ada training selalunya aku merungut tp bile dah habis tahun pulak rindu ! OMG ! That's me :') ! Apepun tahniahhh semuaaa. Saya akan merinduii awak-awak semuaaaaaa :). Okayy, now lupekan olahraga, so fokus to exam mid year next week. Okayy satu apepun tak study langsungggg . Wishh me luckk babe :*. Cuti 2 minggu kelas tambahan, siapkan kerja khusus yg tergendala tu :3. Malaihhhhhhhnyaaaaaaa tp ape boleh buat kalau taksiap takpasal-pasal kena hantar surat ke KP. Taknakkk aku -.-. So on, aku dah ade group tau. Alhamdulilah group ni kekal even banyak dugaan. HYPERNYMZ  is the name of our's group. Kami ialah, Zatul, Anis, Yuna dan aku. Aku bahagiaaa sgt yg Anis dgn Ayuna dah berbaik :). Okaylahh gtg, studyy mehh. Math, i will study hard for make sure my mark is C or else. No more fail ! Kbye. Assalamualaikum :)



    Forever Yours ,
    HadaMinwoo